Britta uppdaterar

haha ja vet att jag är SÄMST på det men glömmer bort att ni så gääärna vill läsa om mitt liv :(  ;)  har inget spec att berätta.. eller okej en STOR sak..



Denna underbart söta fina hund kommer med flygplan till Arlanda den 20Juni för att få ett hem i sverige, och hennes nya matte är ingen mindre än jag :D  Hon är då ca 10 månader och adopterad från Rumänien :)  Caspar kommer älska att få en bästa vän att alltid ha vid sin sida!  Skiter i alla som tror det är en dålig idé då dem har adopterat många hundar till Sverige och det har alltid gått bra, dem är väldigt serriösa och min fina vän Martina Wallin(blogg) och hennes familj har även dem en adoptions hund där ifrån och hennes mamma jobbar för dem och har varit där nere 2gånger och hämtat hem hundar till Sverige! TACK Martina för att du betättade om dogrescue.se för mig:)



Kommentarer
Postat av: martina wallin

Först nu ser jag detta, ahha. TACK själv för det du gör :D

2011-05-11 @ 20:31:32
URL: http://zoomintome.blogg.se/
Postat av: Kristin Mellqvist

Hej Melinda, Jag skulle vilja ha kontakt med dig då jag är lagledare för Vrf's div 2 lag och undrar om du är intresserad av att vara med. Mejla gärna mig ditt telefon nr så ringer jag upp dig.



Mvh

Kristin

2011-07-18 @ 14:16:20
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0