Chilli

Red lilla ponny i Fredags och fy så fin han var att rida på :D  några veckor sedan jag satt på honom sist och det är ju bra skillnad, fast han inte ens tränats hårt :)  pappa sa idag i bilen att "kan ni inte ta med chilli på en tävling"  men jag har ingen lust att starta han bland storhästar där jag tävlar Gnista.. men en annan tanke slog mig och det är att åka till VRF's Tränings Dressyr tävling den 2e April.. för visst får man vara över 18 och endå rida ponny på träningstävlingar? eller har jag fel där? :)  får jag det så är det inte omöjligt att jag åker :)












Kommentarer
Postat av: tess

utom tävlan / avd B får du rida om du är över 18 :) annars bland storhästar :)

2011-03-20 @ 20:08:06
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0