söndag

söndagar är inte mina favorit dagar precis.. imorgon börjar en ny vecka med jobb, alltså tidiga mornar vilket jag hatar :(  det som dock gör att man inte kan låta bli att länkta lite till söndag(kvällarna) är ju Solsidan och Ponnyakuten :D älskade program!
menmen..

dagens ridpass gick inte särskilt bra tyvär, med tanke på att det har gått super sedan Lotta träningen i tisdags kändes det lite tråkigt. Red dock med nya trännset och jag vet inte om det bara e jag som är larvig men tänker att det kan vara det, hon har ju alltid gått bäst på remont? hmm.. jaja det lär väl märkas ;)
red bara i trav och skritt som jag gjort hela veckan. Då hon har väldigt svårt att slappna av och inte vara spänd tyckte Lotta att jag skulle köra en vecka bara skritt och trav, få henne att slappna av ordentligt där och sedan börja lite smått med galopp "när hon inte riktigt är med på det". Det har funkat jättebra, så i veckan någon gång tänkte jag börja med galoppen! hoppas det visar ressultat :)

min vackra :)


på stallplan ^^




haha fick lite roliga hopp bilder på Caspar.. mer kommer senare ;)



Kommentarer
Postat av: hilda

prova att köra galopp programmet sen!

2011-02-06 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0