JR Träning

Var ju på JR träning för 2a gången i helgen, helgkurs precis som förra gången! efter att jag fixat ihop med skjuts, bil och hela faderullan (TACK Ida som körde och Cattis som lånade ut bilen) för pappa var i Italien och mamma kunde inte köra så var ju vår bil för tung för att köra med släp på vanligt körkort, men efter mkt om och med kom vi iväg ;) iaf en dag.. Ida fick typ kräk sjukan men tur var väl det för usch vad kallt det var i söndags! hade inte velat träna :S haha!
Iaf kändes det inte lika bra som förra gången, det kändes som om övningarna bara var ihop raffsade och ah.. det var inte bara jag som inte riktigt förstod meningen med den! (det var typ det enda vi gjorde i 1,5timma också.. hehe! ) så ja tänker inte åka nästa gång, om dem inte tar in en annan tränare vill säga :)  min absoluta favorit tränare är Daniel Svensson, skulle bli sjukt glad om jag hade möjlighety att träna för han minst varannan vecka!

hur om så här är en liten kortis film på ungefär de vi höll på med under hela träningen.. la även till de yttepytte små oxrarna i slutet :) haha!
(jag vet att hon ser ut som en skuttande köttbulle haha)



Kommentarer
Postat av: mimmi

hihi, vad söta ni är :)

2011-02-23 @ 21:59:14
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0