Chillan !

JA min ponny plutt är kvar i familjen för er som undrar och jag red faktiskt på honom i Söndags ;) han har inte varit igång ordentligt sen typ innan sommaren pga hagskador mm. så vi tog det lugnt och jag började med att lina honom då han inte gått med vanlig sadel på typ 1år (mamma har en bomfri) så ja hade Gnistas sadel på honom ;)  här e iaf 2 filmer från när jag lina.. inte så kul o se men det var ingen på backen med när jag red så ingen kunde filma det.. men ska rida han igen nästa vecka då kanske ni får se ;)





min lilla fina :)



Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Söte ponnyn ju :D

2011-02-26 @ 22:09:00
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0