Tävling SRS

Dålig uppdate men finns så mkt roligare saker att göra i detta fiiina väder ;)  typ som att tävla!

har ingen film från helgen så jag vet inte hur det sågut, fick höra att det såg bra ut men det kändes sådär.. 1,10 red ja lugnt ,ville bara ha en 0a och det räckte ju endå till en 5e plac :)  i 1m blev vi 4a! känns som om det är dax att ta steget upp på 1,20 nu så på NFK den 21 maj blir det en lok 1,10 och den 22 blir det reg 1,15 och 1,20 :) 

sitter och planerar in lite fler tävlingar.. har kommit fram till att jag ska till Folkkungabygden den 4 Juni och hoppa 1,10 & 1,20. sen har jag inte kommit längre ;)
så enjoy lite bilder från helgen







Hon är verkligen HELA mitt hjärta <3 :)



Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jaha, va synd :( Tyckte du var jätte bra ledare det året jag va där (09). Japp, ska dit på hoppläger v.26 :))

2011-04-18 @ 19:45:44
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: emma

BRITTA DU ÄR SÄMST PÅ ATT UPPDATERA!!!

2011-04-27 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0